Internetowy System Zamawiania Przedstawicielstwa Targów Frankfurt w Polsce Targi Frankfurt - Przedstawicielstwo w Polsce
   » Regulamin Zamówienie
Regulamin
Regulamin Internetowego Systemu Zamawiania www.targifrankfurt.pl 

 

Internetowy System Zamawiania (zwany dalej IZS), działający pod adresem www.targifrankfurt.pl, jest własnością firmy Targi Frankfurt Przedstawicielstwo w Polsce - Łukaszewicz Piotr (zwanej dalej Przedstawicielstwem), wpisanej przez Wójta gminy Michałowice do Ewidencji Działalności Gospodarczej pod numerem: 5734. 
NIP: PL 634-151-98-70 
Regon: 140103802
Przedstawicielstwo jest wyłącznym podmiotem uprawnionym do obsługi ISZ.
Niniejszy regulamin zawiera porządek organizacyjny ISZ, zaś akceptacja wszystkich jego zapisów warunkuje użytkowanie tego systemu na stronie: www.targifrankfurt.pl .

 1. Informacje ogólne
   
  a. Przedstawicielstwo działające poprzez stronę www.targifrankfurt.pl prowadzi, za pomocą IZS, sprzedaż wysyłkową produktów i usług znajdujących się w jego ofercie. Są to głównie vouchery, które po zarejestrowaniu on-line upoważniają do wydruku docelowych, zindywidualizowanych kart wstępu na wybrane Targi we Frankfurcie nad Menem. 
  b. Wszystkie oferowane przez Przedstawicielstwo produkty są nowe, wolne od wszelkich wad fizycznych oraz prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  c. Z oferty zawartej w IZS może skorzystać każdy, kto posiada zdolność do czynności prawnych, z zastrzeżeniem jednak, iż przygotowana oferta skierowana jest przede wszystkim do podmiotów gospodarczych prowadzących działalność na terenie RP.
  Przedstawicielstwo dokłada wszelkich starań, aby publikowane dane i zdjęcia nie zawierały błędów.
 
  2. Rejestracja 

  a. Zamawiający rejestrując się w ISZ jest zobowiązany do podania prawdziwych danych, w tym danych firmy i osoby kontaktowej - pod rygorem niezrealizowania zamówienia . Przedstawicielstwo zastrzega sobie prawo do sprawdzenia lub potwierdzenia podanych danych drogą telefoniczną.
  b. Przedstawicielstwo zastrzega sobie także prawo do nie realizowania zamówienia Zamawiającemu, którego dane wzbudzają wątpliwość co do ich poprawności lub prawdziwości.
  c. Poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego i wysłanie go drogą elektroniczną Zamawiający potwierdza, że zapoznał się z całością regulaminu i wyraża zgodę na:
  1) przetwarzanie danych Zamawiającego zgodnie z art. 23 ust.1 pkt 3 oraz art. 23 ust.2 Ust. z dn. 29.08.1997 r. „O ochronie danych osobowych ” (Dz. U. Nr 133 poz. 833 ze zm.).
  2) przesyłanie, nie więcej niż sześć razy w roku kalendarzowym informacji handlowych, za pośrednictwem poczty, na podane przez Zamawiającego adresy.
  3) przesyłanie informacji o charakterze handlowo - informacyjnym za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, na podane przez Zamawiającego adresy e-mail (zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku, Dz. U. nr 144, poz.1204 ze zm.).

  d. Każdy Użytkownik ma prawo wglądu do swoich danych oraz poprawiania ich treści.
  e. Usunięcie danych z bazy jest możliwe wyłącznie za pośrednictwem Przedstawicielstwa z uwzględnieniem art. 23 ust.1 pkt 3 oraz ust. 3 i 4 Ust. z dn. 29.08.1997r O ochronie danych osobowych (Dz. U.133, poz. 833 ze zm.).
   
  3. Produkty i usługi
   
1. Sprzedaż wysyłkowa, prowadzona przez Przedstawicielstwo za pośrednictwem ISZ, obejmuje w swej ofercie następujące produkty i usługi:
1) Vouchery, które po zarejestrowaniu on-line upoważniają do wydruku docelowych, zindywidualizowanych kart wstępu na wybrane Targi we Frankfurcie nad Menem.

2) Wyjazdy zorganizowane na wybrane Targi we Frankfurcie nad Menem:

a) autokarem : 

• Przejazd luksusowym autokarem (duże odstępy między siedzeniami, z tyłu autokaru wieszak na płaszcze i garnitury, klimatyzacja, DVD, WC, bar z kawą, herbatą i zimnymi napojami - płatnymi u kierowcy) do Frankfurtu i z powrotem, 
• Zestaw umożliwiający odpoczynek podczas podróży: stopery do uszu, maseczka na oczy, podgłówek, ciepłe skarpety i pled;
• Transfery: hotel – targi - hotel, 
• Trzy noce w 4* Hotelu   (w przestronnym pokoju dwuosobowym z łazienką; dla gości bezpłatnie basen, jacuzzi, sauna i kręgielnia; na miejscu restauracja i pub, dostęp do internetu);
• Śniadania - bardzo różnorodny i bogaty bufet,
• Kartę wstępu na targi i katalog targowy,
• Ubezpieczenie Signal Iduna obejmujące koszty leczenia i następstwa nieszczęśliwych wypadków oraz assistance standard podczas podróży i pobytu za granicą;
• Opiekę doświadczonego pilota,
• Możliwość noclegów w pokoju jednoosobowym za dopłatą - ilość pokoi jednoosobowych ograniczona.

b) samolotem:

• Imienny bilet lotniczy na trasie Warszawa – Frankfurt – Warszawa ;
• Transfery luksusowym autokarem targi - hotel – targi 
• Dwie noce w 4* Hotelu  (w przestronnym pokoju dwuosobowym z łazienką; dla gości bezpłatnie basen, jacuzzi, sauna i kręgielnia; na miejscu restauracja i pub, dostęp do internetu);
• Śniadania - bardzo różnorodny i bogaty bufet,
• Kartę wstępu na targi i katalog targowy,
• Ubezpieczenie Signal Iduna obejmujące koszty leczenia i następstwa nieszczęśliwych wypadków oraz assistance standard podczas podróży i pobytu za granicą;
• Opiekę doświadczonego pilota,
• Możliwość noclegów w pokoju jednoosobowym za dopłatą  - ilość pokoi jednoosobowych ograniczona.

3. Przy każdym produkcie lub usłudze w systemie ISZ widoczne są informacje, które mówią o jego atrybutach, takich jak np.: opis, zdjęcie, cena, ważność oferty, promocja. Na podstawie widocznych atrybutów Zamawiający może dokonać zamówienia.
4. Ceny Produktów i Usług

a. Ceny są wyrażone w polskich złotych i są publikowane jako netto oraz  brutto ze stosownie naliczonym podatkiem VAT. 
b. Produkty bez podanych cen lub z ceną 0zł są dostępne do nabycia i wyceniane każdorazowo na indywidualne żądanie Zamawiającego. W przypadku zainteresowania takim produktem Zamawiający powinien wystosować zapytanie ofertowe, na które Przedstawicielstwo udzieli odpowiedzi w terminie 7 dni roboczych. 
c. Obsługa ISZ zastrzega sobie prawo do zmian cen produktów znajdujących się w ofercie, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, wprowadzania nowych Towarów do oferty. Po złożeniu zamówienia przez Zamawiającego Przedstawicielstwo nie zmienia cen, ani nie cofa promocji, w której Zamawiający już wziął udział. 
d. Wszystkie ceny podane w serwisie ISZ na www.targifrankfurt.pl stanowią informację handlową i nie mogą być uznawane za ofertę ostateczną w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego i stanowią jedynie zaproszenie do rokowań w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

5. Płatności

Klient ma możliwość wyboru sposobu płatności w momencie składania zamówienia.
W ISZ na www.targifrankfurt.pl opłatę za zakupy i dostawę można uiścić na dwa sposoby:

a. za pobraniem - stosowną opłatę należy przekazać kurierowi / listonoszowi przy odbiorze przesyłki z zamówionym towarem;
b. przelewem bankowym (przedpłata) - przelewu należy dokonać na Konto bankowe Przedstawicielstwa po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. 

Dane do przelewu:

Targi Frankfurt Przedstawicielstwo w Polsce – Łukaszewicz Piotr  
05-806 Komorów, 
ul. Bugaj 5D 
Polska

Bank - Bankowość detaliczna BRE Banku S.A.
Numer rachunku: 66 1140 2004 0000 3202 4872 8417
Numer rachunku IBAN: PL 66 1140 2004 0000 3202 4872 8417 
Numer BIC: BREXPLPWMBK
Na druku przelewu w polu "Tytułem" Zamawiający podaje numer zamówienia i datę jego złożenia.

6. Zamówienie - Realizacja

a. Zamówienie można składać przez całą dobę każdego dnia w roku, chyba że stosowne komunikaty na stronie informują inaczej.
b. Zamówienia złożone poprzez ISZ nie są obsługiwane w dni ustawowo wolne od pracy.
c. Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest prawidłowe wypełnienie formularza zgłoszeniowego , wybór towaru lub usługi, określenie ilości , formy płatności i formy przesyłki na stronie www.targifrankfurt.pl .
d. Po otrzymaniu przez system ISZ nowego zamówienia, wraz z danymi Zamawiającego, wysyłana zostaje na podany przez Zamawiającego adres e-mail, automatyczna wiadomość potwierdzająca przyjęcie zamówienia.
e. Następną automatyczną wiadomość, informującą o przyjęciu lub odrzuceniu zamówienia oraz o rozpoczętym procesie realizacji zamówienia, otrzymuje Zamawiający po potwierdzeniu poprawności danych.
f. Trzecia wiadomość otrzymana przez Zamawiającego to wiadomość o zrealizowanej wysyłce przedmiotu zamówienia.
g. Przedstawicielstwo nie ponosi odpowiedzialności za trudności w realizacji zamówienia lub wydłużenie czasu dostarczenia przesyłki , jeżeli wina leży po stronie poczty lub firmy kurierskiej. O takich sytuacjach Zamawiający niezwłocznie powinien poinformować Przedstawicielstwo za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie, a cała sytuacja zostanie dokładnie wyjaśniana.
h. Nie ma możliwości anulowania zamówienia, które zostało już do Zamawiającego wysłane. W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia jest voucher z unikalnym kodem – który umożliwia wydruk karty wstępu na targi po rejestracji on-line – nie jest również możliwy jego zwrot. Nie możemy bowiem zagwarantować, że kod ten nie zostanie wykorzystany. 
i. W chwili obecnej istnieje możliwość odbioru osobistego i zapłaty gotówką za zamówione produkty lub usługi w biurze firmy, przy ul.Moldawskiej 7 lok 141, 02-127 Warszawa. W przypadku wyboru tej formy płatności prosimy o zaznaczenie opcji odbioru osobistego w zamówieniu.
j. Zamawiający może wprowadzać zmiany w zamówieniu tylko poprzez kontakt z obsługą ISZ do momentu otrzymania wiadomości o zrealizowanej wysyłce.

6.1. Realizacja w trybie przedpłaty na konto:

a. Zamówienia przyjęte do realizacji wysyłamy następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu na koncie Przedstawicielstwa kwoty równej wartości złożonego zamówienia.
b. W przypadku, gdy należność nie wpłynie na konto Przedstawicielstwa w terminie 10 dni roboczych od daty potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji - zostaje ono anulowane.

6.2. Realizacja w trybie „za pobraniem”:


  a. W chwili złożenia zamówienia Zamawiający otrzyma wiadomość automatyczną o przyjęciu zamówienia . Następnie zamówienie kierowane jest do realizacji a dalej do wysyłki. Obydwa etapy są potwierdzane wiadomością e-mail, kierowaną na adres Zamawiającego.  
b. Jeżeli korzystając z formy płatności "za pobraniem" Zamawiający nie odbierze wysłanej przesyłki, ta forma płatności może zostać w przyszłości dla niego zablokowana.

7. Wysyłka

1. Wysyłka zamówienia jest realizowana w sposób wybrany przez Użytkownika w momencie składania zamówienia. Dostępne są następujące sposoby wysyłki:

a. zamówienia dokonane odpowiednio wcześnie realizujemy listem poleconym na koszt Przedstawicielstwa;
b. w przypadku, gdy do dnia rozpoczęcia Targów pozostało mniej niż 14 dni – przesyłkę realizujemy kurierem (wówczas koszt Przesyłki pokrywa odbiorca).

2. W przypadku reklamacji przesyłki, realizowanej za pośrednictwem firmy kurierskiej lub poczty, Zamawiający zobowiązany jest sporządzić protokół reklamacyjny z udziałem Dostarczyciela i niezwłocznie o tym fakcie powiadomić Przedstawicielstwo, wysyłając e-mail na adres: biuro@targifrankfurt.pl . Zgłoszenia nie spełniające podanej procedury nie będą uwzględniane.
3. Wszelkie rozbieżności dostawy z zamówieniem, fakturą oraz dotyczące uszkodzeń opakowania (koperty) w transporcie muszą być zgłoszone najpóźniej w momencie odbioru towarów.  
4. Przyjęcie przesyłki przez Zamawiającego i złożenie podpisu na liście przewozowym traktowane jest jako potwierdzenie jej zgodności z zamówieniem.
5. W przypadku reklamacji, do momentu zakończenia postępowania wyjaśniającego, nie jest możliwy zwrot kosztów ani ponowne wysłanie towaru do tego samego zamówienia.

8. Odstąpienie od umowy  / produktu
1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r. Nr 22 poz. 271 ze zm.)oraz Ustawą z dnia 30 maja 2014 r.  Zamawiający - Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Umowa o świadczenie ciągłe lub okresowe może być zawarta na czas oznaczony albo nieoznaczony. Jeżeli czas trwania umowy nie jest oznaczony, każda ze stron może ją wypowiedzieć bez wskazania przyczyn, z zachowaniem terminu miesięcznego, chyba że strony zastrzegły krótszy termin wypowiedzenia. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1,
2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,
3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
6) dostarczania prasy,
7) usług w zakresie gier i zakładów wzajemnych.
2. Przepisów o umowach zawieranych na odległość nie stosuje się do umów:
1) z wykorzystaniem automatów sprzedających,
2) z wykorzystaniem innych automatów umieszczonych w miejscach prowadzenia handlu,
3) dotyczących inwestycji kapitałowych,
4) ubezpieczenia, w tym o członkostwo w otwartych funduszach emerytalnych, oraz reasekuracji,
5) związanych z wykonywaniem czynności bankowych oraz takich, że czynności dokonywanych przez spółdzielcze kasy oszczędnościowo-kredytowe,
6) rent,
7) dotyczących terminowych operacji finansowych i opcji,
8) zawartych z operatorami telekomunikacji przy wykorzystaniu publicznych automatów telefonicznych,
9) dotyczących nieruchomości, z wyjątkiem najmu,
10) sprzedaży z licytacji.
3. Przepisów ustawy art. 7, 9 i art. 12 ust. 1 Ustawy nie stosuje się do:
1) sprzedaży artykułów spożywczych dostarczanych okresowo przez sprzedawcę do mieszkania lub miejsca pracy konsumenta,
2) świadczenia, w ściśle oznaczonym okresie, usług w zakresie zakwaterowania, transportu, rozrywek, gastronomii; w wypadku rozrywek na świeżym powietrzu przedsiębiorca może zastrzec także wyłączenie obowiązku zawiadomienia o niemożności spełnienia świadczenia, o którym mowa w art. 12 ust. 2, jednak tylko we wskazanych w umowie okolicznościach.
4. Zamawiający zgodnie z art. 10 ust. 3 pkt 4 i 5 Ustawy nie może dokonać zwrotu vouchera, który zawiera indywidualny kod dostępu wygenerowany wyłącznie dla zamawiającego, umożliwiający wydruk karty wstępu, a tym samym wstęp na ściśle określone targi w konkretnym terminie. Zgodnie z  Ustawą z dnia 30 maja 2014 r.o prawach konsumenta art 38 pkt. 13.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje także konsumentowi w odniesieniu do umów:    o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
5. Aby odstąpić od umowy należy wysłać wiadomość w formie pisemnej na adres: 
ul.Moldawska 7 lok 141, 02-127 Warszawa umieszczając w wiadomości numer zamówienia i nazwę zwracanego produktu, datę i numer dokumentu zakupu.
9. Reklamacje
1. Reklamację jakości zakupionego towaru lub usługi należy wysłać w formie pisemnej na adres:  ul.Moldawska 7 lok 141, 02-127 lub na adres e-mail: biuro@targifrankfurt.pl umieszczając w wiadomości numer zamówienia i nazwę produktu, datę i numer dokumentu zakupu. W odpowiedzi na wiadomość o złożeniu reklamacji wysłana zostanie wiadomość z przyznanym danej sprawie numerem Reklamacji (RMA)i dokładnym adresem na jaki należy przesłać reklamowany produkt.
Koszty wysyłki towaru reklamowanego do Przedstawicielstwa pokrywa Reklamujący. Należy szczególnie pamiętać, aby przesyłany produkt był zawsze starannie zapakowany, tak aby nie zostało uszkodzone oryginalne opakowanie. W widocznym miejscu na przesyłce należy umieścić nadany przez nas numer RMA. Do przesyłki należy dołączyć kopię dokumentu zakupu oraz krótką informację, że produkt zostaje odesłany na zasadach reklamacji.

2. Informujemy, iż nie przyjmujemy:

a. paczek wysyłanych do nas "za pobraniem",
b. paczek bez nadanego numeru Reklamacji.

3. W przypadku uzasadnionej reklamacji wada zostaje usunięta w terminie 14 dni lub zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia wysyłane zostają do Reklamującego listem poleconym. Reklamujący zobligowany jest podpisać kopię faktury korygującej i odesłać na adres Przedstawicielstwa. W ciągu 7 dni od otrzymania w/w kopii, Przedstawicielstwo dokonuje zwrotu pieniędzy przelewem na konto Klienta lub przekazem pocztowym na wskazany adres.
4. W prawidłowo przeprowadzonym procesie reklamacji gwarantowany jest zwrot kwoty równej cenie zakupionego towaru. Koszty przesyłki nie podlegają zwrotowi.

10. Pozostałe uregulowania

1. Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt jest zniszczony lub dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane, nie należy przyjmować przesyłki. W obecności Doręczyciela należy sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej z Przedstawicielstwem celem powiadomienia o zaistniałej sprawie. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest warunkiem niezbędnym przy uwzględnieniu ewentualnych roszczeń Odbiorcy z tytułu uszkodzenia czy też naruszenia zawartości przesyłki.
2. Przedstawicielstwo zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego Regulaminu.
3. Akceptacja nowego regulaminu następuje w wyniku złożenia zamówienia i jest to równoznaczne ze zgodą na postanowienia i informacje zawarte w obowiązującym na daną chwilę regulaminie.
4. Publikowane dane towarów (cennik), mogą nieznacznie odbiegać od stanu aktualnie obowiązującego gdy dane prezentowane w witrynie internetowej Serwisu są moderowane.
5. Wymagania techniczne korzystania z usług www.targifrankfurt.pl w zakresie zamawiania przez internet:
• dostęp do Internetu,
• komputer z zainstalowaną przeglądarką (Internet Explorer w wersji >=5.5, Mozilla Firefox, Opera),
• zalecana minimalna rozdzielczość ekranu 800 x 600 pikseli.
6. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby Przedstawicielstwa Targów Frankfurt w Polsce.
7. Klient akceptując ten regulamin oświadcza, iż zgadza się ze wszystkimi jego postanowieniami.








  
  





Powrót
Twój koszyk
   


... jest pusty



Pełna oferta
Zobacz wszystkie
Regulamin  |  Wysyłka i zwroty  |  Kontakt z nami  |  Uwagi na temat serwisu

29 maj 2017
Comptel.pl